Hızlı Erişim

KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

Sizleri bekliyoruz... Başkanlığımızın Covid 19 Normalleşme Süreci Önlem ve Tedbirleri için lütfen tıklayınız.

Başkanlığımızın Covid 19 Normalleşme Süreci Önlem ve Tedbirleri

  • Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi'ne maskesiz girişlere izin verilmemektedir.
  • Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi Dijital Kütüphane Salonu, Süreli Yayınlar Etüt Salonu ve Bireysel Çalışma Odaları sosyal mesafe önlemleriyle birlikte açılmıştır.
  • Salon Hizmetleri hafta içi 09.00-16.30 arası gerçekleştirilmektedir.
  • Bireysel Çalışma Odalarından normalleşme sürecinde Akademik Personeler ve Lisansüstü Öğrenciler yararlanabilmektedir.
  • Genel Koleksiyon A ve B Salonları normalleşme sürecinde kapalı tutulacak olup yoğunluk durumuna göre açılacaktır.
  • Genel Koleksiyon A ve B Salonlarından materyal talebinde bulunacak olan kullanıcılarımız isteklerini alt bankodaki danışma görevlisine iletebilirler.
  • Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi'ne gelen bir kullanıcının (akademik, idari, öğrenci) talep ve işlemlerinin üst katlara çıkmadan ilk olarak "alt kat bankoda" çözümlenebilmesi esastır.
  • İade süresi 14/03/2020 ve sonrası olan tüm kullanıcılarımızın materyal iade tarihleri ileri bir tarihe kadar ertelenmiştir.
  • İade süresi 14/03/2020 öncesi olan ve üzerindeki materyalleri iade edemeyen tüm kullanıcılarımızın borçları; salgın ve normalleşme sürecinde geçen süre düşülerek hesaplanacaktır.
  • Ödünç-iade, süre uzatma, rezerve ve mezuniyet-çıkış işlemlerimiz salgın sürecinde olduğu gibi normalleşme sürecinde de devam etmektedir.
  • Kullanıcıların iade ettiği materyaller sterilizasyon cihazında dezenfekte edildikten sonra raftaki yerlerine gönderilmektedir.
  • Veritabanı Eğitimleri, Kullanıcı Eğitimleri, Platform Tanıtımları ve Eğitimleri çevrimiçi ortamda gerçekleştirilmeye devam etmektedir.
  • Salgın sürecinde araştırma ve çalışmalarınıza destek olan uzaktan hizmet altyapımız; normalleşme sürecinde de hizmet vermeye devam etmektedir. (Uzaktan Kütüphane Hizmetleri Rehberi (Proxy/ e-Kaynaklar, Kütüphanelerarası İşbirliği vb) için tıklayınız).
  • Covid 19 Hakkındaki Açık Erişimli Bilgi Kaynakları dizin haline getirilmiştir. (Erişim için tıklayınız.)
  • Akademisyenlerimizin ve öğrencilerimizin bilgi kaynağı ihtiyaçlarını "dijital kütüphane/etkin kütüphane" anlayışlarımızla çözümleyerek üniversitemizin uzaktan eğitim sürecine destek olmaya kararlılıkla devam edilmektedir.

Bilgilerinize, saygılarımızla...

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı

(Her türlü soru, görüş ve danışma hizmeti için kddb@odu.edu.tr adresine e-posta gönderebilir ya da mesai saatleri içinde 0452 226 5224 numaralı telefonu arayabilirsiniz.


Eklenme Tarihi : 02-06-2020 08:44:52