- Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi çalışma saatleri için tıklayınız.
- EKUAL Veritabanlarını taramak için tıklayınız.
- Çevrimiçi eğitimlerin erişim adresleri için tıklayınız.
- Mendeley - Zotero kaynakça/atıf yönetim araçları hakkında detaylı bilgi için lütfen tıklayınız.
- Turcademy ve Ayeum platformlarına kurumsal e-posta adresiniz ya da kullanıcı adınız ile kayıt olmanız gerekmektedir. Detaylar için tıklayınız.
- Sizleri bekliyoruz... Başkanlığımızın Covid 19 Normalleşme Süreci Önlem ve Tedbirleri için lütfen tıklayınız.
Sizleri bekliyoruz... Başkanlığımızın Covid 19 Normalleşme Süreci Önlem ve Tedbirleri için lütfen tıklayınız.
Başkanlığımızın Covid 19 Normalleşme Süreci Önlem ve Tedbirleri
- Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi'ne maskesiz girişlere izin verilmemektedir.
- Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi Dijital Kütüphane Salonu, Süreli Yayınlar Etüt Salonu ve Bireysel Çalışma Odaları sosyal mesafe önlemleriyle birlikte açılmıştır.
- Bireysel Çalışma Odalarından normalleşme sürecinde Akademik Personeler ve Lisansüstü Öğrenciler yararlanabilmektedir.
- Genel Koleksiyon A ve B Salonları normalleşme sürecinde kapalı tutulacak olup yoğunluk durumuna göre açılacaktır.
- Genel Koleksiyon A ve B Salonlarından materyal talebinde bulunacak olan kullanıcılarımız isteklerini alt bankodaki danışma görevlisine iletebilirler.
- Emin Çetinceviz Merkez Kütüphanesi'ne gelen bir kullanıcının (akademik, idari, öğrenci) talep ve işlemlerinin üst katlara çıkmadan ilk olarak "alt kat bankoda" çözümlenebilmesi esastır.
- İade süresi 14/03/2020 ve sonrası olan tüm kullanıcılarımızın materyal iade tarihleri ileri bir tarihe kadar ertelenmiştir.
- İade süresi 14/03/2020 öncesi olan ve üzerindeki materyalleri iade edemeyen tüm kullanıcılarımızın borçları; salgın ve normalleşme sürecinde geçen süre düşülerek hesaplanacaktır.
- Ödünç-iade, süre uzatma, rezerve ve mezuniyet-çıkış işlemlerimiz salgın sürecinde olduğu gibi normalleşme sürecinde de devam etmektedir.
- Kullanıcıların iade ettiği materyaller sterilizasyon cihazında dezenfekte edildikten sonra raftaki yerlerine gönderilmektedir.
- Veritabanı Eğitimleri, Kullanıcı Eğitimleri, Platform Tanıtımları ve Eğitimleri çevrimiçi ortamda gerçekleştirilmeye devam etmektedir.
- Salgın sürecinde araştırma ve çalışmalarınıza destek olan uzaktan hizmet altyapımız; normalleşme sürecinde de hizmet vermeye devam etmektedir. (Uzaktan Kütüphane Hizmetleri Rehberi (Proxy/ e-Kaynaklar, Kütüphanelerarası İşbirliği vb) için tıklayınız).
- Covid 19 Hakkındaki Açık Erişimli Bilgi Kaynakları dizin haline getirilmiştir. (Erişim için tıklayınız.)
- Akademisyenlerimizin ve öğrencilerimizin bilgi kaynağı ihtiyaçlarını "dijital kütüphane/etkin kütüphane" anlayışlarımızla çözümleyerek üniversitemizin uzaktan eğitim sürecine destek olmaya kararlılıkla devam edilmektedir.
Bilgilerinize, saygılarımızla...
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
(Her türlü soru, görüş ve danışma hizmeti için kddb@odu.edu.tr adresine e-posta gönderebilir ya da mesai saatleri içinde 0452 226 5224 numaralı telefonu arayabilirsiniz.
Eklenme Tarihi : 02-06-2020 08:44:52